TRINET

Težave pri uporabi protivirusnega programa Avast

1. Odprite aplikacijo
Avast uporabniški vmesnik, ki se nahaja v sistemski vrstici (ob uri)



2. Kliknite na »Statistika«



3. Kliknite na »Stanje
komponente« in nato »Virusni zabojnik«



4. Poiščite datoteko RTL210.BPL,
čigava izvirna lokacija je znotraj TLM klienta (…TrinetTLMclientbin)



5. Z desnim gumbom miške
kliknite na datoteko, ter nato kliknite na »Obnovi in dodaj k
izjemam«



6. Potrdite da izbrano datoteko
želite dodati na seznam globalnih izjem



7. Ponovno zaženite TLM Klient









Pripravil: Jože
Podlogar

Ljubljana, 17. september 2015

© TRINET
Informatika, d.o.o.

Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Več o piškotih