TRINET

AIS – avtomatiziran uvozni sistem – obvestilo bodočim uporabnikom

Vsi dosedanji uporabniki programskega paketa Carina oz.
programskega modula TLM EUL lahko s plačilom ponudbe za SIAIS do
1.1.2009 nadgradijo programsko opremo z upoštevanim 22,20 % popustom.


Vsi dosedanji uporabniki bodo prejeli ponudbo za nadgraditev
programske zbirke TLM z dodatkom SIAIS. Ponudba zajema število licenc
skladno s pogodbo o vzdrževanju programske opreme TLM, modul EUL.


Programska oprema TLM bo z dodatkom SIAIS nadgrajena v okviru
običajnih nadgradenj novih različic programske opreme TLM.




Sistem AIS se bo v Sloveniji po 1.2.2009 uporabljal v vseh rednih
in poenostavljenih postopkih uvoza


Pogoji za vključitev v sistem AIS:



  • Podjetja morajo skleniti dogovor o elektronskem poslovanju s
    CURS (pridobiti
    osebno digitalno potrdilo
    , ki se glasi na pooblaščenca podjetja
    za urejanje e-poslovanja s CURS, prijaviti pooblaščenca za urejanje
    e-poslavanja s CURS, določiti področja e-poslovanja, na katerih želi
    podjetje poslovati elektronsko).


  • Podjetja morajo pridobiti osebna kvalificirana digitalna
    potrdila za vse tiste deklarante, ki bodo vlagali (oz. podpisovali)
    uvozne deklaracije.



Za pomoč pri prijavi se lahko obrnete na naš oddelek za podporo
uporabnikom.


Pri postopkih uvoza blaga se papirnatih obrazcev EUL 4,5,6 ne bo
več uporabljalo (razen v primeru listine T2L). Upoštevajte to dejstvo
pri nabavi obrazcev.


Spodaj navedeni koraki veljajo za uporabnike, ki še nimajo
sklenjenega dogovora o uporabi inf. sistema za e-poslovanje s CURS.
Tisti uporabniki, ki s Carinsko upravo že poslujejo elektronsko (npr.
AES, EUL, ..), morajo v carinskem portalu e-carina določiti novo
področje poslovanja -SIAIS (gl. korak V).


I.. Pridobitev kvalificiranih digitalnih
potrdil


II. Sklenitev dogovora o elektronskem
poslovanju s CURS in prijava pooblaščenca za urejanje e-poslovanja s
CURS


III. Dodelitev gesla


IV. Prijava v portal


V. Določitev novega področja e-poslovanja
s Curs – SIAIS












I.. Pridobitev
kvalificiranih digitalnih potrdil


Vsi deklaranti, ki se sedaj podpisujejo v polje 54 uvozne carinske
deklaracije, si morajo pridobiti kvalificirano digitalno potrdilo
(certifikat). Običajni podpis bo s 1.2.2009 nadomestil elektronski
podpis.


Seznam imenskih kvalificiranih digitalnih potrdil (v nadaljevanju
KDP), ki so primerna za elektronsko poslovanje s Carinsko upravo
Republike Slovenije, si oglejte
tukaj
.








II. Sklenitev
dogovora o elektronskem poslovanju s CURS in prijava pooblaščenca za
urejanje e-poslovanja s CURS


Zakoniti zastopnik podjetja oz. upravičena oseba imenuje
pooblaščenca za urejanje e-poslovanja s CURS. Dogovor in prijavo
upravičena oseba podpiše, odtisne žig in pošlje na CURS.


Povezava na carinski portal Prijava podatkov za e-poslovanje s
CURS – kliknite
tukaj
.




III. Dodelitev
uporabniškega imena in gesla


Na podlagi pravilno izpolnjene prijave, carina dodeli geslo in ga
pošlje na e-naslov pooblaščenca.



Slika
1 :Primer obvestila o dodelitvi gesla.




IV. Prijava v
portal


Prijavo v portal e-carina naredite na
računalniku in prek certifikata pooblaščenca za urejanje e_poslovanja
s CURS. Pooblaščenec vpiše geslo,
ki ga je prejel po elektronski pošti.



Slika
2: Primer vpisa gesla




V. Potditev
novega področja e-poslovanja s CURS – SIAIS


Potem ko ste uspešno vnesli lokacije, prijavili
digitalna potrdila za podpisovanje
ter certifikat za
šifriranje
, med področji e-poslovanja s CURS določite SIAIS.



Slika
5: Potrditev novega področja e_poslovanja s CURS – SIAIS




Pripravila: Jože Podlogar, Tomaž Leban


Ljubljana, 8.12.2008


TRINET Informatika, d.o.o.




Povezave:














1Uredba
Komisije (ES) št. 1875/2006 z dne 18. decembra 2006 o spremembi
Uredbe (EGS) št. 2454/93 o določbah za izvajanje Uredbe Sveta (EGS)
št. 2913/92 o carinskem zakoniku Skupnosti


Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Več o piškotih